• Crosby Boyle posted an update 1 year, 11 months ago

    علائمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم علائم شایعی از بیماری دیابت نوع 2 می باشد و داشتن هر کدام از آن ها به تنهایی نمی تواند تأیید کننده ی حتمی ابتلا به بیماری دیابت باشد بلکه وجود چند عدد از این علائم می تواند احتمال ابتلا به بیماری دیابت نوع 2 را در فرد افزایش دهد. داروی فلوکستین در سال ۱۹۷۲ توسط Eli Lilly and Company کشف و در سال ۱۹۸۶ وارد کاربرد دارویی شد. در سال ۲۰۱۸، بیست و سویم داروی تجویزی در ایالات متحده با بیش از ۲۵ میلیون نسخه بود.

    این دارو به میزان وسیعی در بافتهای بدن توزیع شده و میزان باند پروتئینی پلاسمائی آن ۹۵% است. درصورت سابقه ی خونریزی معده، یا زخم دوازدهه به پزشک خود اطلاع دهید. در صورت بارداری، اقدام به بارداری یا شیردهی به پزشک خود اطلاع دهید. سروتونین یکی از این ترکیبات می باشد که پس از تحریک نورون ها توسط پمپ هایی به داخل سلول های عصبی بازگردانده می شود.

    این دارو در درمان افسردگی، اضطراب و اختلال وسواس فکری عملی و پرخوری عصبی بی‌خطر و مؤثر است. عوارض جانبی شامل افزایش خطر افکار خودکشی در برخی از افراد جوان است. نکته ی قابل توجه در بیماری دیابت به ویژه دیابت نوع 2 این است که بدن بیماران پس از گذشت مدتی از این بیماری نسبت به داروهای تجویز شده مقاوم شده و با مصرف دوز های بالایی از این دارو ها نیز قند خون آن ها کاهش نمی یابد. در این هنگام دارو هایی مانند فلوکستین بسیار کمک کننده خواهند بود تا افراد بتواند با مصرف آن ها قند خون خود را کنترل کند. فلوکستین در واقع یک داروی ضد افسردگی است که پزشکان آن را بیشتر به منظور درمان بیماری های روانی مانند افسردگی، اختلالات وسواسی، اختلال هراس، پرخوری های عصبی و … تجویز می کنند. اما نکته ی قابل توجه در باره ی این دارو این است که اثرات داروی فلوکستین بسیار گسترده تر از این موارد بوده و این دارو را می توان در درمان و بهبود برخی از بیماری های دیگر نیز به کار برد.

    سلول های مغزی که نورون نام دارند، چندین نوع ماده ی شیمیایی را به عنوان پیام رسان در فضای بین سلولی آزاد می کنند تا نورون ها تحریک شوند و پیام عصبی منتقل گردد.این روند برای کنترل بسیاری از عملکردهای مغزی صورت میگیرد. پاروکستین شدیدترین آثار قطع مصرف را در بین اس‌ اس‌ آر آی‌ ها دارد. داروهای عمومی‌معمولاً قیمت کمتری نسبت به نسخه‌های مارک دار دارند. مدت زیادیست که با کودکان اتیسم آشنا هستم اما هنوز احساس می کنم باید انها را بهتر بشناسم.

    بروز کلی تشنج در بیمارانی که از داروهای ضد افسردگی در دوزهای معقول و محدوده درمانی استفاده می کنند 0.1 تا 4 درصد است. این را می توان با خطر تشنج 0.073 تا 0.086 درصد در جمعیت عمومی منطقه ای مانند روچستر در مینه سوتا مقایسه کرد. شواهد نشان می دهد که برخی داروی ضد صرع (مانند والپروات سدیم) دارای عملکرد تثبیت کننده خلق و خو نیز هستند؛ به این ترتیب صرع و افسردگی در برخی از بیماران را می توان با استفاده از یک دارو، همزمان مدیریت کرد. با این حال، داروهای ضد تشنجی مانند کاربامازپین یا والپروات سدیم ممکن است در صورت قطع مصرف، باعث افسردگی یا شیدایی شوند و از سوی دیگر، باربیتورات ها (مانند فنوباربیتال) می توانند موجب بروز یا تشدید افسردگی شوند.

    از عوارضی که فرد به دنبال مصرف نمودن این دارو تجربه می نماید می توان بهتهوع،سرگیجه،خواب‌آلودگی،اضطراب،کم اشتهایی،خستگی،عرق کردنوخمیازه‌ کشیدناشاره نمود. تا درمان کامل مشکلات افسردگی یا دیگر مشکلات مرتبط با این دارو ، مصرف را خودسرانه قطع نکنید. با مصرف این دارو ممکن است عوارضی در بدن ایجاد شود که این عوارض را به طور دقیق در ادامه بازگو میکنیم.

    در مجموع 399 نفر از 627 شرکت‌کننده (63.6%) دریافت‌کننده فلوکستین در مقایسه با 352 نفر از 626 شرکت‌کننده (56.2%) دریافت‌کننده دارونما دچار یک عارضه جانبی شدند. سرگیجه، خواب‌آلودگی، خستگی، بی‌خوابی و تهوع پس از فلوکستین در مقایسه با دارونما تقریبا دو برابر بود. در مجموع 15 نفر از 197 شرکت‌کننده (7.6%) دریافت‌کننده فلوکستین در مقایسه با 12 نفر از 196 شرکت‌کننده (6.1%) دریافت‌کننده دارونما دچار یک افسردگی شدند. این مطالعات به گزارش مرگ به هر علت، کیفیت زندگی مرتبط با سلامت و عوارض اجتماعی‌اقتصادی نپرداختند.

    همانطور که می دانیم تنگ شدن رگ های خون خود باعث افزایش فشار خون در افراد می شود. به این ترتیب در بسیاری از افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع 2 بیماری فشار خون بالا را نیز مشاهده می کنیم. توجه داشته باشید که داروی فلوکستین را باید فقط طبق دستور پزشک متخصص خود مصرف نمایید.

    دیابت نوع 2 چیست؟بیشتر افرادی که بیماری دیابت مبتلا هستند به دیابت نوع 2 مبتلا هستند. در دیابت نوع 2 برخلاف دیابت نوع 1 در بدن هورمون انسولین تولید می شود اما بدن آن ها توانایی استفاده از انسولین را ندارد و به این ترتیب قند خون این دسته از افراد نیز بالا رفته و بدن توانایی کاهش آن را ندارد. دیابت فلوکستیندکترسلیمی یکی از بهترین پزشکان کشور برای درمان بیماری دیابت می باشد که با تشخیص نوع بیماری و تجویز دارو های مناسب از جمله فلوکستین به بهبود بیماران دیابت کمک می کند. در این مطلب قصد داریم شما را با بیماری دیابت و مخصوصا دیابت فلوکستین آشنا کنیم. مصرف داروی فلوکستین در زمان بارداری با میانگین زمان کوتاه تر بارداری (تا سه روز)، افزایش ریسک زایمان زودتر (تا ۵۵%)، و وزن کمتر جنین تولد مرتبط است.

    اما این دسته از دارو ها مدت اثر طولانی تری داشته و مدت طولانی تری در بدن باقی می مانند. از اثرات جانبی این دسته از دارو ها می توان به افزایش وزن و هیپوگلیسمی شوند. دکتر سلیمی از بهترین پزشکان کشور برای درمان دیابت بوده که با استفاده از روش های نوین باعث بهبود وضعیت بیماران دیابتی می شود. در ادامه ی مطلب به برخی از روش های درمان بیماری دیابت اشاره می کنیم. اولین و آسان ترین روش برای پیشگیری از ابتلا به دیابت، تغذیه ی سالم و رعایت رژیم غذایی مناسب می باشد. افرادی که قصد پیشگیری قطعی از ابتلا به بیماری دیابت را دارند باید تا حدود زیادی از خوردن مواد غذایی شیرین و دارای شکر خودداری کنند.

    تهوع و استفراغ این اثر به عنوان نتیجه انسداد حاد گیرنده های 5HT3 در هیپوتالاموس ظاهر می شود. فلوکستین 20 دارو از شیرمادر به نوزاد منتقل میشود، در این باره با پزشک صحبت کنید. استفاده از فرم مایع این دارو به همراه مترونیدازول و دیسولفیرام ممنوع میباشد.

    به علاوه از این دارو برای گرگرفتگی مرتبط با یائسگی در خانم‌ها و همچنین درمان زود انزالی در آقایان هم استفاده می‌شود. در كبد متابوليزه و به متابوليت فعال تبديل مي‌گردد كه به آهستگي دفع مي‌شود. پيوند دارو به پروتئين بسيار زياد است نيمه عمر دارو 3-1 روز پس از مصرف مقدار واحد مي‌باشد. فلوكستين براي درمان افسردگي Bulimia nervosa و اختلالات obsessive – compulsive تجويز مي‌شود. فرم شربت بیشتر برای درمان مشکلات افسردگی و وسواس در اطفال استفاده می شود.